Zákaznický servis

 

Analýza procesů

Analýza přináší jasný přehled o všech firemních procesech a s nimi spojených lidských i materiálních zdrojích. Zákazník díky tomu získává lepší představu o efektivitě jednotlivých oddělení.

systémová integrace

Služby systémové integrace zjednodušují celý proces dodávky informačního systému i následného servisu. Zákazník tak má jediného partnera i garanta úspěchu celého projektu.

zákaznický servis

Zákaznický servis je pro nás klíčovým prvkem řešení ComSTARsoft a výraznou konkurenční výhodou. Smlouvou o službách garantujeme konkrétní plnění, jasné termíny a férové ceny.

Zákaznický servis

Zákaznický servis je pro nás klíčovým prvkem řešení ComSTARsoft a zároveň jednou z našich hlavních konkurenčních výhod.
Se zákazníkem uzavíráme Smlouvu o službách, která jasně definuje rozsah podpory, termíny i cenovou politiku.

Help Desk

  • Centrální místo pro všechny požadavky.

  • Kontakt e-mailem, přes web nebo telefonicky.

  • Každý požadavek je zaevidován, potvrzen a předán odborníkovi.

  • Průběžné informování zákazníka o stavu řešení.

  • Standardně dostupný Po–Pá 08:00–16:30, možnost rozšíření na 24/7/365.

Hotline

  • Rychlá telefonická poradenská služba.

  • Odborné konzultace z oblasti účetnictví, mezd, financí, výroby apod.

  • Technická podpora (software, hardware, sítě).

Podpora aplikační vrstvy

  • Úpravy IS dle legislativních změn.

  • Průběžný rozvoj funkcí systému.

  • Odstraňování případných datových chyb.

Podpora systémové vrstvy

  • Podpora systémového software potřebného pro běh IS.

  • Řešení v rozsahu stanoveném dodavateli SW.

Provozní podpora

  • Pravidelné kontroly IS a optimalizace parametrů.

  • Kontrola hardwaru serverů a evidence zjištěných okolností.

  • Prevence havárií a zajištění spolehlivého provozu.

Zákaznická podpora

  • Odborné konzultace a školení.

  • Odstraňování problémů vzniklých neodborným používáním IS.

  • Vývoj nových funkcí nad rámec standardní podpory.

  • Projekty související s implementací a provozem.

  • Instalace a opravy HW, SW a síťových komponent.

V případě rozsáhlejších požadavků vždy předem připravíme cenovou nabídku s technickou specifikací řešení.

Přihlaste se k odběru našich novinek a získejte exkluzivní informace přímo od nás. Slibujeme, že vás nebudeme obtěžovat zbytečným spamem.