Modul Nákup zajišťuje kompletní proces od zápisu nákupní objednávky až po její vyfakturování. Díky propojení s ostatními moduly máte vždy pod kontrolou dodávky, náklady i cenové odchylky.

Klíčové funkce

Nákupní objednávky

  • Evidence a tisk nákupních objednávek.

  • Přímé nákupy (dodavatel dodává přímo odběrateli, systém řeší pouze formální evidenci).

  • Automatická tvorba objednávek z požadavků zákazníků (propojení s modulem Prodej).

  • Podpora časových vln pro plánování rozvozů.

Příjem dodávek

  • Potvrzení dodaného množství na základě objednávky.

  • U přímých nákupů automatické vytvoření prodejní objednávky.

Faktury dodavatelů

  • Snadná „likvidace“ faktur – potvrzení dodaného množství a fakturované ceny.

  • Automatické účtování podle nastavení v modulu Sklad.

Cenové odchylky

  • Sledování rozdílů mezi cenou na objednávce a skutečnou fakturovanou cenou.

  • Automatické rozpouštění cenových odchylek do nákladů na konci období.

Vedlejší náklady

  • Evidence nákladů souvisejících s nákupem (doprava, clo, skladné, pojistné).

  • Automatické rozpouštění vedlejších nákladů do nákladů na prodej produktů.