Modul Prodej pokrývá celý proces od přijetí objednávky až po fakturaci a řeší specifika různých typů společností – obchodních firem, mlýnů i pekáren. Díky flexibilní konfiguraci se systém přizpůsobí potřebám vaší firmy.

Klíčové funkce

Prodejní ceny

  • Zákaznické a odběrní ceníky s časovou platností.

  • Pevné ceny nebo slevy/přirážky procentem.

  • Možnost cen podle dne v týdnu i doporučených cen pro odběratele.

Objednávky

  • Centrální objednávková služba pro více provozů.

  • Zápis objednávek ručně, generováním, importem z EDI nebo z nákupních objednávek partnerů.

Expedice

  • Vytváření expedičních plánů, dodacích listů, výčetek a dokladů k nakládce.

  • Potvrzení dodávek, hotovostní vyúčtování a evidence vratných obalů.

  • Uživatelsky definovatelné formáty dodacích listů dle požadavků odběratelů.

Konto řidiče a vratné obaly

  • Evidence produktů, hotovosti i vratných obalů převzatých řidičem.

  • Možnost sledování pohybů vratných obalů u zákazníků a jejich fakturace (zálohová, s DPH, dlouhodobá zápůjčka).

Návrat zboží

  • Podpora vratek, reklamací i návratů z komisního prodeje.

  • Pravidla pro jednotlivá odběrní místa a automatické generování záporných dodacích listů.

Fakturace

  • Vystavení faktury k vybraným dodacím listům nebo periodická hromadná fakturace.

  • Centrální fakturace pro více výrobních jednotek s neomezeným množstvím variant (společná, oddělená, denní, dekádní apod.).

  • Možnost nastavení způsobu fakturace až na úroveň odběrního místa.

Slevy

  • Automatické uplatnění slev při fakturaci: množstevní, hodnotové, věrnostní i toleranční.