Systémové nástroje
Pro bezproblémový chod IS jsou k dispozici nástroje, které zajišťují správu systému, databází i komunikaci mezi uživateli.
Hlavní funkce
Nastavení systému
-
Správa uživatelů (hesla, přístupová práva, jazyk, tiskárny).
-
Evidence a kontrola licencí.
-
Konfigurace zařízení (terminály, tiskárny).
Administrace databází
-
Vytváření a správa více společností v jedné databázi (např. účetnictví více firem).
-
Kopírování, export/import nebo mazání databází.
-
SQL rozhraní pro základní správu dat.
Komunikační systém
-
Integrované zasílání zpráv mezi uživateli přímo v IS.
Aktualizace systému
-
Snadná instalace programových změn (patchů) s dokumentací.
Generátor sestav
-
Tvorba vlastních sestav s jednotným vzhledem a možností tisku.
Archiv dat
-
Automatická archivace starších dat do „stínové“ databáze.
-
Odlehčení hlavní databáze a rychlejší práce uživatelů.
-
Přístup k archivním datům kdykoliv – prohlížení i tisk přehledů.