Systémové nástroje

Pro bezproblémový chod IS jsou k dispozici nástroje, které zajišťují správu systému, databází i komunikaci mezi uživateli.

Hlavní funkce

Nastavení systému

  • Správa uživatelů (hesla, přístupová práva, jazyk, tiskárny).

  • Evidence a kontrola licencí.

  • Konfigurace zařízení (terminály, tiskárny).

Administrace databází

  • Vytváření a správa více společností v jedné databázi (např. účetnictví více firem).

  • Kopírování, export/import nebo mazání databází.

  • SQL rozhraní pro základní správu dat.

Komunikační systém

  • Integrované zasílání zpráv mezi uživateli přímo v IS.

Aktualizace systému

  • Snadná instalace programových změn (patchů) s dokumentací.

Generátor sestav

  • Tvorba vlastních sestav s jednotným vzhledem a možností tisku.

Archiv dat

  • Automatická archivace starších dat do „stínové“ databáze.

  • Odlehčení hlavní databáze a rychlejší práce uživatelů.

  • Přístup k archivním datům kdykoliv – prohlížení i tisk přehledů.