ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Zákaznický servis považujeme za klíčový prvek řešení informačního systému (IS) ComSTARsoft a za jednu z hlavních konkurenčních výhod naší společnosti. Během implementace je s každým zákazníkem podepsána Smlouva o službách. Podpisem této smlouvy se zavazujeme poskytovat konkrétně sjednané služby, v jasně deklarovaných termínech a s průhlednou cenovou politikou.
HELP DESK
Služba Help Desk je naší základní službou. Na tuto službu zákazník směřuje veškeré své požadavky. Eskalace požadavku probíhá v následujících krocích:
- Zákazník kontaktuje Help Desk prostřednictvím e-mailu, internetové stránky nebo telefonu.
- Pracovník dodavatele požadavek zaeviduje a potvrdí zákazníkovi jeho převzetí. Poté jej předá k řešení odpovídajícímu odborníkovi.
- V případě potřeby, nebo na vyžádání, informuje pracovník dodavatele zákazníka o aktuálním stavu řešení požadavku.
- Pracovník dodavatele oznamuje zákazníkovi vyřešení požadavku.
Služba Help Desk je bezplatně poskytována v pracovní dny od 08:00 do 16:30 a je povinnou součástí každé dodávky. Za příplatek je možné rozšířit časové pokrytí až na 24 hod. denně, 365 dní v roce.
HOTLINE
HotLine je rychlou poradenskou službou. V rámci této služby naši specializovaní pracovníci poskytují telefonické konzultace, a to jak z oblasti konzultantské (účetnictví, mzdy, finance, výroba, ...), tak z oblasti technické (software, hardware, sítě).
PODPORA APLIKAČNÍ VRSTVY IS
V rámci této podpory se dodavatel zavazuje provádět úpravy IS vyplývající ze změn obecně platných právních předpisů a v souvislosti s technologickým pokrokem trvale rozvíjet funkčnost IS a odstraňovat datové chyby, pokud se v IS vyskytnou.
PODPORA SYSTÉMOVÉ VRSTVY IS
Dodavatel se zavazuje poskytovat podporu systémového software, dodaného k zajištění provozu aplikační vrstvy, v rozsahu stanoveném sub-dodavateli systémového software.
PROVOZNÍ PODPORA IS
Tato podpora zajišťuje předcházení haváriím prostřednictvím pravidelných kontrol IS a pomocí optimalizace parametrů provozu IS. Součástí služby je také pravidelná kontrola hardwaru serverů, evidence zjištěných okolností a jejich předání zákazníkovi.
ZAKAZNICKÁ PODPORA
Zákaznická podpora představuje služby následujících typů:
- poskytování odborných konzultací a školení
- odstraňování datových problémů IS způsobených neodborným užíváním IS
- vývoj nových funkcí IS dle požadavků zákazníka nad rámec Podpory aplikační vrstvy IS
- zpracování projektů souvisejících s implementací a provozem
- instalace a opravy počítačového hardwaru, softwaru a síťových komponentů nad rámec standardní podpory
V případě rozsáhlejších požadavků zákazník předem dostane cenovou nabídku včetně technické specifikace řešení požadavku.